1930-იანი წლებიდან მოყოლებული დიზაინერებმა გაყვეს მუხრუჭები ორი ცალკეული ცეპით. ეს იმას ნიშნავს რომ თუ ერთ-ერთი მათგანი მწყობრიდან გამოვა,მეორე შეიძლება გამოიყენებოდეს უსაფრთხოებისთვის. დღეს დღეობით სისტემა სტანდარტულია:
- დიაგონალური გაყოფა.
- გაყოფილი საბურავები.
- ორი ცეპი ფარავს ოთხივე საბურავს.
- აკონტროლებს ოთხივე საბურავს.
ყველაზე აუცილებელი ფაქტორი:დააჭიროთ სამუხრუჭე პედალს სასშრაფო სიტუაციაში,რომ გააჩეროთ თქვენი მანქანა აუცილებლობისაღვის.თუ ტრანსპორტი შეთავსებულია ABS-თან თქვენ შეგიძლიათ გადალახოთ წინააღმდეგობა დამუხრუჭების დროს. |